Duktig ponny :D

2010-12-01 @ 16:25:33
Lektionen idag gick jätte bra,tränade övergångar lite galoppfattningar och bara vanlig dressyr såklart! ;)
Han var inte så hetsig som han var sist, och han bockade inte idag heller.
Skit synd att jag inte hade någon fotograf, men men ^^

Föresten, är det någon som är intresserad av en Nikon D60, kollar bara om det finns intresserade ifall jag ska köpa en ny någon gång...
Känner att jag skulle vilja ha lite mer avancerade inställningar och även kunna filma!:)
Men vi får se...

Kommentarer

Postat av: sanna :))

awi så söt :D

2010-12-01 @ 18:04:10

Postat av: Emilia

jag ska ha din kamera, vare sig du vill eller inte :D

2010-12-03 @ 16:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback